Monday, August 30, 2010

'우리 결혼했어요' 봤어요

난 그냥 '우리 결혼했어요' 보는 완료. 근대,영어 자막 있어요.ㅎㅎ
조퀀과가인너무좋아해요 (Y)
정말재미..
닉쿤완벽한.정말 멋지다.. ^^
근대,비록쿤토리아좋은데,조퀀과가인은 최고입니다~

당신는 '우리 결혼했어요'보고 좋아하세요???

오!당신는 '우리 결혼했어요'볼 수 있고 영어를배우고..당신이 한국인 이래 ^^

(내 한국어 정말 나쁜합니다. 난 가끔 온라인 번역기를 사용하여)

This is my korean post for my korean diary. But its so damn tedious to write seriously.
I have to translate online too...
My diary is at lang-8.com , so it's like... a language website.
Where people from all around the world use it. Then koreans will help me edit my post to make it perfect. And I will edit people's english post to make it almost perfect. Hahhaa
Fun yeahhhhhhhhhhhhh...
Btw, we got married's episode this week is too funny! Love it <3